Kleine Aarde Netwerk

Het KAN (Kleine Aarde Netwerk) benadert mensen en organisaties die  nauw betrokken waren bij de totstandkoming van het nieuwe duurzaamheidsbeleid van Gemeente Boxtel. In de mail meldt KAN:

Mede vanuit de inspiratie die we opdeden in de vier werkgroepen (Energiek Leven, Groen Leven, Ondernemend Leven, Samen Leven) is begin dit jaar een nieuw duurzaam netwerk opgericht. Een aantal van jullie zijn al lid. Deze e-mail kun je ook gebruiken om te delen met je eigen mailbestand.

Je bent van harte uitgenodigd om lid te worden van de vereniging Kleine Aarde Netwerk (het KAN). Met onze leden willen we één krachtig duurzaam netwerk vormen in de regio Boxtel. We geloven namelijk in samen werken, leren en elkaar inspireren voor een duurzame wereld. Op De Kleine Aarde -onze thuisbasis- zet het KAN zich in voor behoud van natuurwaarden, cultuurhistorie en het gedachtegoed ‘duurzaam denken en doen’. We zijn inmiddels gestart met natuurontwikkeling, – beleving en -educatie.

Aanmeldformulier
voor lid en/of lid-donateur

Het KAN biedt je:

• Gratis lidmaatschap van een nieuw en groeiend duurzaam netwerk in de regio Boxtel (zie ledenlijst).
  • Onze ledennieuwsbrief, met activiteiten en ontwikkelingen binnen het netwerk.
  • Gebruik van binnen- en buitenruimtes op De Kleine Aarde: het educatielokaal, vijver en voedselbos (in aanleg), in ruil voor een wederdienst. Te gebruiken voor educatieve duurzame activiteiten en vergaderingen.
  • Samenwerking met MBO-ers zou voor jouw project of organisatie mogelijk via KAN kunnen omdat  we een erkend leerbedrijf zijn. (De  voorwaarden en begeleiding van leerlingen nader overeenkomen).
  • Gelegenheid om te netwerken tijdens minimaal één informele ledenbijeenkomst per jaar en de jaarlijkse ledenvergadering.
  • Kansen om laagdrempelig samen te werken met andere personen en partijen uit het netwerk.
  • De mogelijkheid om mee te doen in het groen van De Kleine Aarde en andere lopende projecten. Lees meer over de projecten onder ‘Meedoen’ en bij Vacatures / gevraagd.
  • Vrijwilligersverzekering van de gemeente Boxtel tijdens je vrijwillige activiteiten binnen het KAN.
  • Een klankbord en meedenken bij de start van een nieuw project of ledenactiviteit.
  • Een podium voor je duurzame activiteiten op onze site, in ruil voor een wederdienst.
  • Mogelijkheid tot advertentieruimte op onze site.

Als lid van KAN steun je de verenigingsdoelen en kun je je op allerlei manieren laten inspireren voor duurzaam leven. Ook kun je doneren, sponsor worden en actief meedoen. Via het aanmeldformulier, kun je aangeven wat voor jou als lid van belang is. Jouw aanmelding is hoe dan ook waardevol, ook zonder actieve inbreng. Want samen vormen we een breed duurzaam netwerk in de regio Boxtel.

Als je actief mee wilt doen, kun je bepaalde taken voor de vereniging op je nemen, je aansluiten bij lopende projecten of zelf een nieuw project starten. Onder de knop ‘Meedoen’ op onze site vind je de webpagina’s van de lopende projecten en ideeën en een overzicht van Vacatures / gevraagd.

Hartelijke groet,
Bestuur van Kleine Aarde Netwerk: Marianne, Melanie, Wouter, Marika, Patricia.

oktober 11, 2017