Persbericht kandidatenlijst

pvdagroenlinks_21december2017_lichte_versie_voor_webgebruik

Anja van den Einden is de lijsttrekker van PvdA/GroenLinks bij de raadsverkiezingen van 21 maart. Zij is op dit moment fractievoorzitter. Nico Bulter, Jet Winkler, Frank Geurtz en Mohammed Rahmoune staan op de plaatsen 3, 4 en 5. Kiezers hebben de keuze uit 30 kandidaten op de lijst van PvdA/GroenLinks.

Op de foto de top 5. V.l.n.r. Nico Bulter, Jet Winkler, Mohammed Rahmoune, Frank Geurtz en Anja van den Einden

Foto Peter de Koning

PERSBERICHT

Anja van den Einden is de lijsttrekker voor PvdA/GroenLinks bij de raadsverkiezingen van 21 maart in Boxtel. Nico Bulter staat tweede op de lijst, waar de leden donderdagavond mee hebben ingestemd. Van den Einden en Bulter zijn de huidige twee raadsleden voor PvdA/GroenLinks. De 20-jarige Jet Winkler, studente bestuurskunde, staat op de derde plaats. Op 4 Frank Geurts, penningmeester van PvdA/GroenLinks en op 5 Mohammed Rahmoune.

De leden stemden ook in met het verkiezingsprogramma  voor 2018-2022. Daarin pleit de partij voor een derde aansluiting van Boxtel op de A2 (bij Peters Hoek) als echte bijdrage voor de oplossing van verkeersknelpunten.

PvdA/GroenLinks wil dat de gemeente serieus werk maakt van het actief aankopen van grond om snel te kunnen beginnen met de bouw van de 1500 nieuwe huizen  die de komende tien jaar nodig zijn.

In het programma ook tal van voorstellen om samen met burgers, bedrijfsleven en organisaties Boxtel duurzamer te maken. En er is veel aandacht voor versterking van buurten en wijken, onder meer met per wijk een sociale VVV waar wijkbewoners met al hun vragen terecht kunnen.

december 22, 2017