UITNODIGING

Voor inwoners, ambtenaren, raadsleden, burgemeester en wethouders in Boxtel.

In het kader van de Duurzame week organiseert PvdA-GroenLinks een avond waarbij we graag met u van gedachten wisselen over de crisis waarin we verkeren. De huidige ecologische, economische en sociale crisis zorgen voor spanningen. Kan Boxtel bezuinigen en in transitie bouwen aan een sociale gezonde duurzame samenleving?

Wij willen graag met u in gesprek over de Aarde in crisis en de menselijke waarden.

Op donderdagavond 14 oktober presenteren wij
In de Raadzaal van het gemeentehuis,

(ingang Dr. Van Helvoortsraat)
een uniek interview met Klaas van Egmond

Programma:

19.45 u           Vertoon van de corona-app, inloop met koffie en thee

20.00 u           Inleiding en film met het interview met Klaas van Egmond
                        Hij is ex-directeur milieu RIVM, hoogleraar milieukunde, schrijver van het boek Homo universalis.

20.15 u           Met elkaar in gesprek o.l.v. Sietske Smulders-Dane
                          Zij is onderzoeker, facilitator en consultant duurzame ontwikkeling en circulaire economie en is verbonden aan de                                Master Circulaire economie van de Hogeschool Arnhem-Nijmegen. Ze heeft diverse (wetenschappelijke)                                                  publicaties op haar naam staan en is inwoner van Boxtel.

21.00 u           Van praten naar …? Wat kunnen we doen om Boxtel leefbaar te houden?

Doel van de avond is dat we elkaar beter verstaan als het gaat om de transitie die nodig en onvermijdelijk is. U gaat naar huis met meer inzicht in de opgave om de opwarming van de Aarde tegen te gaan, meer begrip voor elkaar en meer inspiratie.

Zoveel mensen binnen en buiten Boxtel komen al in beweging!
Wij nodigen ook jou uit: Denk mee. Praat mee. Doe mee.

Uiteraard verloopt deze avond via de corona-regels, er is daarom maar plaats voor 32 personen (1,5 m.), inschrijving liefst vooraf per email naar pvdagroenlinksboxtel@outlook.com

Graag tot ziens op 14 oktober 2021